דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הוא יהודי 

מאת    [ 30/12/2008 ]

מילים במאמר: 1450   [ נצפה 3203 פעמים ]

מי הוא יהודי

האם היהודי טוב יותר מהנוצרי שהוא טוב יותר מהמוסלמי שהוא יותר טוב מהיהודי. שלוש תורות שכול תורה ותורה טוענת שהיא קדושה יותר מהתורה השנייה ובכך גרמה לעצמה שאם היא יותר קדושה מכולם כך היא יותר קדושה מעצמה – לכן אף תורה היא לא קדושה. לכן שאלת מי הוא יהודי לא צריכה להיות קיימת אלא השאלה: מי זה אני?... 

ספר הזוהר לא מלמד את עוצמתו של אלהים ושל הקדוש ברוך הוא אלא מלמד להוריד את עוצמתו ובכך הוא מוריד את העול מעל כתפנו כך ברגע שאתה יודע אותו הוא נהפך להיות קיים ולא קיים שנאמר: 99% ממה שאנחנו מרגישים ורואים ביקום כולל חוסר הוודאות – זה אשליה.

האם מחלת הנפש או כול מחלה אחרת היא קיימת במציאות או שאנחנו מרגישים אותה? כך שאם לא היינו מרגישים אותה היא לא הייתה קיימת תומאס סאץ, הסוברים שהתחלואה הנפשית אינה קיימת במציאות, וראיית התנהגויות מסוימות כנובעות ממחלת נפש היא תולדה של תפיסה חברתית שאינה מסוגלת לקבל את החריג.                

האם ניתן לקבל את בריאות הנפש?

רבים מהפסיכואנליטיקאים שעסקו בתחום הבריאות והחולי נפשי הדגישו את הקשר לסביבה ולשלב ההתפתחותי ("העיקרון האפיגנטי"). ביניהם מוכר במיוחד אריק אריקסון אשר תיאר נורמליות כיכולת לבצע תהליכים הסתגלותיים מסוימים בכל שלבי החיים. פסיכואנליטיקאים רבים, ובראשם פרויד טענו שבריאות נפשית היא מונח תאורטי, שלא ניתן להשיגו בפועל. פרויד תיאר נורמאליות כ"פיקציה שעברה אידיאליזציה". בדומה לזה, קורט איסלר סבר כי לא ניתן להגיע לנורמאליות מושלמת משום ש"האדם הנורמאלי חייב להיות מודע לחלוטין למחשבותיו ולרגשותיו". כתמונת ראי להשקפה זו, ישנם היום כאלו, כדוגמת תומאס סאץ, הסוברים שהתחלואה הנפשית אינה קיימת במציאות, וראיית התנהגויות מסוימות כנובעות ממחלת נפש היא תולדה של תפיסה חברתית שאינה מסוגלת לקבל את החריג.

כל הפרעה קלה בשעון הביולוגי עשויה לגרום להפרעות שינה מסוגים שונים, כאשר אחת הידועות היא היעפת ("ג'ט לג") הנגרמת כתוצאה משינוי באזור זמן ושיבוש חלוקת היממה בשעון, ובמקרים קיצוניים יותר תיתכן הפרעה בקצב הלב שגורמת להתקפי לב ואף לדום לב. הפרעה בשעון הביולוגי עשויה לגרום גם למחלות נפש כגון דיכאון קליני והפרעה דו-קוטבית (מאניה דפרסיה).

אנחנו רואים פה הגדרות של מדענים ובדיקות וקביעת עובדות: "שאין מה לעשות נגד כול מחלות הנפש"! דהיינו, אנחנו חיים ביקום של חולי נפש שכול אחד ואחד לפי דרגתו, ונקבע נורמה שמי שעובר את הנורמה הזו עובר ממוסד פתוח למוסד סגור לפי טענת פרויד: " ובראשם פרויד טענו שבריאות נפשית היא מונח תיאורטי, שלא ניתן להשיגו בפועל". 

מחלת הנפש הוא לימוד מיגע, הוא לימוד מעייף, צריך לעמוד מול הרבה מאוד מצבים ולדעת מה בעצם אתה מרגיש, או לחילופין מה אתה רואה. ורק לאחר שאתה מצליח לדעת את ההרגשה הבעיה נעלמת וכך למדת את המחלה. מחלת נפש היא חוסר ידע, דהיינו, ישנם שני דברים שקיימים ביקום: "מה שאנחנו יודעים ומה שאנחנו לא יודעים". שזה מוכר לנו בהגדרות מודע ותת מודע, אף אחד ביקום הזה לא ניכנס לעולם תת מודע, על כן העולם הזה מכה בנו והופך את עצמו מתת מודע למודע ואף אחד לא מכיר אותו ונוצר מצב: "שחולה נפש בדרגה 5 (רופא) קובע על חולה נפש בדרגה 6 (פציינט) שהוא חולה נפש"  

"כדי לקבל את בריאות הנפש אתה חייב לצאת מחולי נפש מכיוון שלפני שקיבלת את בריאות הנפש הייתה חולי נפש".  זה הדבר שהאדם צריך לדעת מכיוון שאם הוא ידע את זה הוא מכיר במחלתו והוא יוצא מתוך מחלתו.

מחקר אישי במשך שש שנים חקרתי את מחלת הנפש וחוותי את כול מחלות הנפש שמוכרים היום ונקראים בשמות שונים וכתבתי את זה בתוך ספרי: "מלחמת הרוח בחומר". ששם אני מראה צעד אחר צעד איך אפשר לצאת ממחלת הנפש שכול בני האדם ביקום נמצאים בה ולקבל את בריאות הנפש. כך שאני תומך בהגדרה שאומרת: קורט איסלר סבר כי לא ניתן להגיע לנורמאליות מושלמת משום ש"האדם הנורמאלי חייב להיות מודע לחלוטין למחשבותיו ולרגשותיו".  להגדרה הזו קשה מאוד להגיע מתוך פרדוקס המוח שאומר: "כדי לדעת את המוח אתה צריך לצאת מהמוח". לכן כדי לדעת מדוע קיימות מחשבות ורגשות אתה צריך להגיע לעולם שהמחשבות והרגשות לא היו - ואכן אפשר לעשות את זה. זו הדרך שאותה אני מתאר בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". מאמצים גדולים אני מבצע כדי להעביר אותה לכול העם בצורה מהירה כך שכול היקום לא יסבול את כאבי מחלות הנפש. הייתי חייב לעבור דרך חולי הנפש דרגות 5 (רופא), והרופא יודע שחולה נפש דרגה 7 היא תרופה לחולי נפש דרגה 5 כך שהוא לא מוכן לקבל תרופה למחלה שהוא נמצא בה וקובע שדרגה 7 היא הלא נורמאלית לפי הטענה: " כדוגמת תומאס סאץ, הסוברים שהתחלואה הנפשית אינה קיימת במציאות, וראיית התנהגויות מסוימות כנובעות ממחלת נפש היא תולדה של תפיסה חברתית שאינה מסוגלת לקבל את החריג".

אתן לכם דוגמה: כיצד חולי נפש מטפלים בחולי נפש ביקום שכולם חולי נפש. אני קיים בישראל כאשר מצב בריאותי  רגעי טוב, ואני עולה למטוס לכיוון ארה"ב ונוחת לאחר 12 שעות טיסה ופוגש את חברי שם בשעת נחיתה. לאחר מספר שעות של נחיתה חברי אומר לי שהוא בדיכאון ומונה לי את התסמינים שהוא מרגיש, ואכן אני מרגיש את אותם התסמינים שהוא מרגיש. שניננו נגשים לרופא פסיכיאטרי, הרופא לאחר ששומע את ההרגשות שאנחנו מספרים לו הוא מוציא את הפנקס ורושם את הרעלים בצורה זהה לשנינו. לאחר מכן אנחנו ניגשים לרופא פסיכיאטרי אחר שהחבר שלי מספר לו את ההרגשות, ואני אומר לו שאני נמצא באותם הרגשות אבל אני לאחר טיסת "ג'ט לג". הפנקס נפתח, לחבר רושם כדורים ולי זה יעבור לאחר מספר ימים השאלות הם:

א – מדוע על אותם רגשות החבר מקבל כדורים ולי זה יעבור?

ב – האם הדיכאון נמצא למעלה והוא יורד למטה?

ג – האם השעון הביולוגי יכול להשתנות בכול הגילאים?

ד – אם נדע מה זה שעון ביולוגי לא יהיה דיכאון?

ה – אם קיים שעון מדוע השעון קיים והאם הוא מדויק?

ו – האם הזמן בה להרוג אותנו או בה לעזור לנו? 

הזמן הוא כלא! ואנחנו נמצאים בכלא הזמן וכול אדם שנמצא בכלא הוא חי בצפיות שתמיד הם נהפכות להיות אכזבות וחל עליו המשפט: "גודל האכזבה כגודל הצפייה" וזה הוא "ג'ט לג" שכול אדם ואדם נמצא בו על פני היקום. תסתכלו ותבדקו שכול התסמינים שנמצאים תחת כותרת "ג'ט לג" הם נמצאים תחת כותרת "פסיכיאטריה". ועל כן מה שמביא לנו את כול המחלות הן הנפשיות והן הגופניות שהם באים מהנפשיות הם נמצאים בהגדרה של: "זמן תנועה ומקום", דהיינו, מחשבות ורגשות. המחשבות והרגשות מטעות אותנו והם נותנת לנו תוצאה לא מדויקת שאומרת: "חרב עולמי"! ואז אנחנו נפגעים במחלות הדיכאון, על כן אנחנו חייבים לבטל את המחשבות והרגשות, דהיינו, לדעת אותם. את זה אני מוכיח לכם בספרי שאכן כן אפשר להגיע למעמד הזה.

אתן לכם דוגמה על קצה המזלג של שעון ביולוגי שמשפיע עלינו מהיום שנולדנו עד היום האחרון והיא טיסת "ג'ט לג" שכול אחד נמצא בה במשך כול חייו שנאמר: "אתה נמצא היכן שהמחשבות שלך נמצאים תוודא אם אתה רוצה להיות שם".                   

 א-------------------- 100 ק"מ---------------------ב

כאשר אנחנו נוסעים מנקודה א' לנקודה ב' במהירות של 100 קמ"ש אנחנו מגיעים לנקודה ב' לאחר שעה.כאשר אנחנו יוצאים מנקודה א' במהירות 100 קמ"ש והחבר שלנו יוצא מנקודה ב' אלינו באותה מהירות אנחנו נפגשים לאחר 30 דקות באמצע הדרך.   

 מערב א'--------------------12000 ק"מ-----------------------ב' מזרח

כאשר אנחנו טסים ממזרח למערב במהירות של 960 קמ"ש אנחנו מגיעים למערב לאחר 12 שעות ואנחנו משנים את השעון לאחור בשש שעות.

השאלה: האם טעינו בתחשיב ואנחנו נושים בתוצאות שחולי הנפש (המדע) קבע לנו את זה?התשובה: כן. והתוצאות אנחנו מרגישים אותם ומספרים ספורים מדוע זה קורה לנו כאשר הם לא יודעים מדוע הם מספרים, מכיוון שאם היו יודעים לא היו צריכים לספר לנו ואנחנו היינו מרגישים טוב.

כולנו יודעים שכדור הארץ מסתובב סביב צירו במהירות 1000 קמ"ש עם כיוון השעון והוא מסיים סיבוב מלא במשך 24 שעות, יוצא מזה, שהמערב מגיע למזרח לאחר 12 שעות. יוצא מזה, שאם אני נוסע ממזרח למערב במהירות 960 קמ"ש ומערב נוסע למזרח 1000 קמ"ש השאלה היא: "מדוע אנחנו לא נפגשים לאחר שש שעות אלא נפגשים לאחר 12 שעות"?

אמחיש לכם את זה בצורה אחרת: כולנו למדנו בבית הספר שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב ואני יודע שעד היום מלמדים כך בבית הספר. השאלה היא: אם השמש נוסעת מהמזרח למערב והמערב נוסע למזרח מתי תגיע השמש למערב?

אם נטען שהשמש עומדת ופעם היא מאירה את המזרח, צפון, מערב ודרום והיא לא זזה, נוכל לטעון את אותה הטענה על המטוס: "שהוא לא זז ומחכה במזרח עד שהמערב יבוא אליו לאחר 12 שעות ואז הוא יורד במערב כאשר הוא נשאר במקום במזרח". אם זה כך וזה כך! אז מדוע אנחנו  מעבירים את השעון שש שעות לאחור כאשר אנחנו לא זזנו מן המקום?

המדע טוען שאי אפשר לנסוע בזמן לאחור! וכול בני האדם ביקום צועדים לעבר ומראים את העתיד כאשר הם חושבים ומרגישים שהם צועדים לעתיד ומראים את העבר ומשנים את השעון לפי איך שהם מרגישים ומשנים את השעון הביולוגי נגד רצונו - וזה שגורם לדיכאונות ולחוסר יציבות ביקום ואין פתרון לדבר הזה.

ישנם כתובים שאומרים כך: "רפאנו ונרפא הושיענו ונושעה", ולאחר מכן אומרים הכתובים: "ברוך אתה יהוה רופא חולי עמו ישראל". כך שזה נראה שזו עסקה שנעשתה. "ואם הוא עמד בעסקה וקיים את הבקשה של המבקש חובה על המבקש לקיים הבקשה שהוא ביקש". ואכן כך הוא הדבר! על כן נכתב הספר "מלחמת הרוח בחומר" וקיים האתר - ועל כן אם אתם רוצים לצאת מן הדיכאון ומן המלחמות ומן המחלות - אל תלכו לחולים לבקש תרופה אלא תלכו לתרופה לבקש תרופה.

"הספר לרשותכם והמחיר כאהבת נפשכם איש איש אשר ידבנו ליבו"      

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
0544-898547 03-9322192
"כל אדם יכול להיות אלהים בתנאי שישאר שפוי" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב